sobota, 27 czerwca 2015

Rosół

Przepis na rosół pochodzi z książki NOWOCZESNE GOTOWANIE.
  • 300- 400 g udek z kurczaka (u mnie kawałek indyka)
  • 10 g selera
  • 20 g pietruszki
  • 40 g marchwi
  • 30 g cebuli
  • 30 g porów
  • 1,5 litra wody
  • 2 kostki rosołowe (jedna drobiowa, jedna wołowa) nie dałam wcale
  • p. łaska łyżeczka Vegety (u mnie Kucharek)
  • 1 listek laurowy (dałam mały)
  • 3 ziarenka ziela angielskiego (dałam dwa ziarenka)
  • 6 ziarenek pieprzu 
Do naczynia miksującego wlać wodę, dodać kostki rosołowe.

Koszyczek włożyć do naczynia miksującego. Do koszyczka włożyć mięso, posypać Vegetą, ułożyć warzywa i przyprawy. Gotować 10 minut/ temperatura 100 stopni C/ obroty 1, a następnie 30 minut/ temperatura 95 stopni/ obroty pozycja 1. W razie potrzeby wydłużyć czas gotowania.


Rosół podawać z makaronem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń