środa, 22 lipca 2015

Jogurt (automatyczne przepisy Tm5)

Teraz mam fazę na testowanie przepisów na jogurty. Wczoraj robiłam jogurt z automatycznego przepisu umieszczonego w Tm5. Wyszedł pyszny, kremowy, gęsty, bez konserwantów...wspaniały dodatek do deserów.

Moja praca polegała tylko na umieszczeniu składników w naczyniu miksującym, nastawieniu urządzenia i po ośmiu godzinach przełożeniu gotowego jogurtu do słoiczków, wstawieniu do lodówki.


Potrzebne produkty
  • 1000 g mleka o temperaturze pokojowej i zawartości tłuszczu 3,2
  • 120 g jogurtu naturalnego
  • 50 g mleka w proszku
  • 40 g cukru (ja nie dodawałam)
  • 100 g śmietany kremówki  - dodajemy wówczas, gdy chcemy, aby jogurt miał kremową konsystencję (dodałam)


Jogurt polany dżemem truskawkowym i posypany borówkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń