środa, 5 sierpnia 2015

Rukola z jajkami i pomidorami

Wprawdzie upały nie zachęcają do przebywania w kuchni, jednak mój Thermomix pracuje na pełnych obrotach.
Wczoraj przerobiłam 3 kg pomidorów na sok pomidorowy na zimę (przepis wkrótce), miksowałam lody, zrobiłam masełko śmietankowe. W nocy moje urządzenie też pracowało, robiąc pyszny jogurt.
Rano naczynie umyłam i ugotowałam jajka na twardo. Teraz dam jemu odpocząć jakieś trzy godzinki, a potem wezmę się za parzaki z polewką truskawkową. Wieczorem ma przyjść koleżanka, a wiec będzie kawa mrożona, lemoniada cytrynowa i likier jajeczny. Kocham mojego Termisia -:) 

Moje śniadanko -:)
  • garść rukoli (prawdziwej, z ogródka)
  • 2 jajka ugotowane na twardo w TM
  • 2 pomidorki
  • łyżeczka oliwy z oliwek
  • kilka kropli soku z cytryny
  • sól, pieprz (do smaku)
Rukolę przebrać, umyć, wysuszyć. Na talerzu układać rukolę i pokrojone w dowolny sposób pomidory. Polać oliwą z oliwek i sokiem z cytryny. Ułożyć jajka pokrojone w ósemki. Sałatkę posypać solą i świeżo zmielonym pieprzem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń