niedziela, 27 grudnia 2015

Zupa pomidorowa



Zupę podałam z makaronowymi choineczkami Lubelli.
  • około 300 wołowiny rosołowej
  • 10 g selera
  • 20 g pietruszki
  • 40 g marchwi
  • pół cebuli (podpieczonej)
  • 30 g porów
  • 1,5 litra wody
  • p. łaska łyżeczka Vegety (u mnie Kucharek)
  • okolu 300 ml  przecieru pomidorowego
  • około 100 ml śmietany  ( u mnie kremówka siedlecka)
Do naczynia miksującego wlać wodę.

Do naczynia miksującego włożyć koszyczek. Do koszyczka włożyć mięso, posypać Kucharkiem, ułożyć warzywa.

Gotować 10 minut/ temperatura 100 stopni C/ obroty 1, a następnie 40 minut/ temperatura 98 stopni/ obroty pozycja 1. W razie potrzeby wydłużyć czas gotowania.

Wyłączyć Thermomix. Wyjąć koszyczek z całą zawartością. Dodać przecier pomidorowy, gotować jeszcze około 5 min/ 100 stopni/ obr. 1. Pod koniec dodać śmietanę, poczekać aż zupa się ponownie zagotuje.

Zupę pomidorową podawać z makaronem lub ryżem.


Przecier pomidorowy



3 komentarze:

  1. witaj :) Mam termomisia od kwietnia , http://jagatoja.blogspot.com/2015/04/test.html
    przepisów całe mnóstwo, ale z przyjemnością będę podglądać twoje pomysły :) Dodaję Twojego bloga do ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zup już przetestowałam ale tej jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed chwila dodałam do ulubionych Twojego bloga...będę zaglądała i korzystała z doświadczenia i przepisów...ja swojego Tm mam od lutego...i nie zamieniłabym na żadne inne urządzenie.

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń